La o cupă de înghețată cu Alexandru Sautner, owner Emilia Cremeria în România
Lifestyle

La o cupă de înghețată cu Alexandru Sautner, owner Emilia Cremeria în România

Probabil ați aflat deja că Emilia Cremeria – brandul de înghețată artizanală bazat pe tradiție și simplitate, a deschis o nouă locație (a noua la număr) în România. Exact, în Promenada Mall din București. Am fost acolo și m-a cucerit nu doar gustul, textura, prospețimea și gama variată de sortimente de înghețată, dar și vibe-ul bun al proprietarului, domnul Alexandru Sautner. De unde și acest interviu-poveste, despre pasiune și business.

Mulțumesc, domnule Sautner, pentru acest interviu! E pe deplin savuros. 🙂

Ați mers în Italia să învățați cum se prepară înghețata și v-ați întors ”acasă” cu Cremeria Emilia?

Aveți dreptate, ca idee. Însă acest lucru nu s-a produs imediat. În 2014 am plecat împreună cu soția mea la o expoziție în Italia, având în minte scopul de a urma o școală pentru a deveni gelatier. Acolo, la expoziție, am descoperit Emilia Cremeria și din primul moment am știut că vreau să o aduc în România.

Care este povestea din spatele acestei afaceri?

După cum spuneam, acum 4 ani am fost la o expoziție de înghețată în Italia. Acolo, am gustat câte o înghețată de la fiecare expozant, însă simțeam că lipsește ceva. Până am ajuns la Cremeria Emilia. Mi-a placut din prima, a fost dragoste la prima vedere pentru amandoi, atât pentru mine, cât și pentru soția mea. Am avut o senzatie ”Wow”! Din acel moment nu am vrut să mai încerc o altă înghețată sau să mai fac școala de gelatier.

Am dorit de atunci să aduc această înghețată în România. Prima dată am vobit cu Emanuelle, șeful de producție. Apoi l-am așteptat aproape un an pe Denis, CEO Cremeria Emilia Italia, pentru a ne da un răspuns. Anul următor, am revenit la expoziție și abia atunci, când s-a convins că sunt serios, a fost de acord.

De ce Italia?

Deoarece Italia este recunoscută pe plan mondial pentru înghețata sa delicioasă.

V-ați declarat un mare consumator de înghețata. Spuneți-mi… ce gust are o înghețată bună?

Cred că cel mai bine ar fi să gustați dumneavoastră oricare din variantele de înghețată de la Emilia Cremeria și apoi să-mi răspundeți la această întrebare. 🙂

Care este sortimentul preferat al clienților Cremeria Emilia?

De regulă clienții noștri găsesc dificilă alegerea, pentru că adoră mai multe gusturi de la noi. Însă am observat că cei mai mulți nu se pot dezlipi de aromele de fistic, ciocolată și cuore crocante.

Dar al dumneavoastră?

Favoritul meu este Yogurt Greco (Iaurt grecesc) cu mango și fructul pasiunii.

Pe lângă înghețată, ce mai găsim la Cremeria Emilia?

Pe lângă înghețată, la noi mai puteți savura canolli, semifreddo de diferite arome, volute-uri, dar și diferite sortimente de torturi sau alte prăjituri, în funcție de locația unde ne vizitați. De asemenea, în Strada Franceză avem și crêpes (clătite).

Când spunem ”înghețată” ne gândim, mai ales, la copilările. Aveți o întâmplare din copilărie care explică pasiunea dvs. pentru înghețată?

Nu neapărat. Pur și simplu, mi-au plăcut dulciurile de când eram copil, iar înghețata a fost dintotdeauna pe locul întâi în topul preferințelor mele din această arie.

Venim cu copiii la Cremeria Emilia?  Pe ce mizați în rețetă pentru a păstra echilibrul între gustos și sănătos?

Înghețata noastră este preparată în fiecare zi utilizând metode artizanale și materii prime de calitate. Astfel, se păstrează o structură perfectă. Rețetele noastre sunt create zilnic în interiorul punctelor noastre de vânzare, ceea ce asigură calitățile principale ale înghețatei noastre: gust delicios, faptul că este naturală, dar mai ales că este proaspătă. De aceea, clienții noștri au încredere să vină împreună cu cei mici la noi.

Un mesaj pentru cei care citesc acest interviu.

Vă așteptăm cu drag la oricare dintre cele 9 Emilia Cremeria din țară pentru a vă îndrăgosti și voi de gustul celor peste 40 de sortimente create zilnic de noi cu pasiune și din dragoste pentru ceea ce este bun și natural.

***

Emilia Cremeria este un business în continuă dezvoltare încă din 2015, de la prima sa inaugurare, ajungând în 2017 la o cifră de afaceride 11 milioane de lei. În prezent, Emilia Cremeria deține în total nouă locații în:Băneasa Shopping Center, Mega Mall, Afi Palace Cotroceni, Strada Franceză- Centrul Vechi, Park Lake, Promenada Mall –București.În restul tării,Emilia Cremeria este prezentă în Mamaia-Constanța, Timișoara și Cluj-Napoca.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *