Excursie sălbatică pe două roți. #AssateagueIsland
iSPORT Lifestyle

Vremea în Ocean City a fost un dezastru în ultimele săptămâni: instabilă și mofturoasă. Azi însă e o zi din aceea cu soare mult și dorință de plimbări lungi.

Am bicicletă, am timp și mai am Assateague Island la câțiva kilometri distanță. Mare păcat sa nu fi profitat de toate acestea într-o asemenea zi! Așa că, run Cristi, run! sau, mai pe românește, ia-ți bicicleta și fugi din gară! : ))

Nu este prima dată când vizitez Assateague Island, însă acum a fost cumva diferit și, când spun asta, mă gândesc la bicicletă. :))

Înainte de a pleca la drum, mi-am verificat transportul (să nu-mi pierd entuziasmul pe la jumate de drum), mi-am umplut rucsacul cu apă (obligatoriu), mi-am luat o ciocolată (să țin energia sub control), mi-am pus muzică bună în căști șiiiiii… hai la drum!

Am ajuns destul de ușor. Aproximativ 30 km (într-o directie), nici că i-am simțit. Prea frumos oceanul, prea sălbatică insula!

Am găsit aici foarte puțini oameni pe plajă, valuri mari în ocean (mi-ar fi plăcut să intru, dar… nu e voie!), cai sălbatici printre oameni. Totul pe placul meu!

Excursie sălbatică pe două roți. #AssateagueIsland

excursie pe doua roti

Assateague Island National Seashore este o rezervație naturală unde omul doar admiră și nu are absolut nicio atribuție la tot ce există. Golfurile, mlaștinile, flora, toate sunt așa cum le-a lăsat natura, ceea ce – pentru mine, înseamnă Wow! În prezent, insula este ocrotită de insituții speciale. Foarte bine!

Ajuns pe plajă, m-am plimbat, am pozat valurile oceanului și caii liniștiți – chiar erau linistiți, nu știu de ce toată lumea fugea de ei. La mine a fost altfel, inițial am alergat eu după ei ca să le fac poze, apoi – au venit ei la mine, să mă verifice în rucsac. :)) Da, erau flămânzi! Bine-nțeles că nu m-am speriat și nu i-am alungat. Pentru siguranță, am păstrat o oarecare distanță, dar i-am lăsat să se convingă ca nu am rezerve de mâncare nici pentru mine, d-apoi pentru ei. :))

Sper că din poze se vede frumusețea naturii.

Buuun. Drumul înapoi a fost destul de greu, dar vorba lui bunelu’: ochii sperie, mâinile bucură , în cazul dat – picioarele. :)) A fost greu deoarece am mers împotriva vântului și aveam impresia că pedalez pe loc. Dar a fost OK , nimic nu-i imposibil!

Apropo, azi a fost “legs day” iar eu cred că am sărbătorit corect – antrenament perfect pentru picioare într-o călătorie aventuroasă pe bicicletă.

În altă ordine de idei, dacă ești în vacanță în State, dispui de timp și îți place natura și plaja, nu ezita să vii aici. E undeva la 4h de Washignton DC, la vreo 5h de New York City, undeva prin Maryland, foarte aproape de Ocean City.