Ediție aniversară cu RECAPITURARE. #DigitalParentsTalks 2 ani are!
Lifestyle

Ediție aniversară cu RECAPITULARE. #DigitalParentsTalks 2 ani are!

I-auzi, Digital Parents Talks a împlinit 2 ani. Doi ani! Și nu știu exact cum a fost primul an, dar despre cel de-al doilea – de când am intrat și eu în comunitate, pot spune cu mâna pe inimă că a fost cu bucurie. Bucuria de a ne întâlni, a ne împrieteni, a (ne) descoperi, a învăța, a aplica, a împărtăși, a râde, a fi.

LA MULȚI ANI cu (cel puțin) la fel de multă bucurie, #DigitalParentsTalks! Și FELICITĂRI Ana și Lavinia pentru comunitatea pe care ați construit-o și crescut-o atât de frumos!

Marea recapitulare din ediția aniversară

Și cum puteau fi sărbătoriți cei doi ani de Digital Parents Talks dacă nu printr-o maaare recapitulare? Adică: #BrandingPersonal; #PublicSpeaking; #Foto; #Storytelling; #Antreprenoriat; #Monetizare. Speakeri: Ana Maria Ciobanu (reporter la DoR), Cristina Oţel (blogger, trainer, coach), Robert Marooni (fotograf), Bogdana Dobre (blogger, antreprenor), Andreea Mihaela Retea (blogger și jurnalist), Adrian Asoltanie (trainer, speaker, antreprenor). Moderatori: Ana Nicolescu și Lavinia Pavel, adică fetele vesele și hărnicuțe de la Parenting PR.

Această ediție, cu numărul 16, am savurat-o. Deci, mai puțin cu notatul. Dar tot am niște idei pe care țin morțiș să le transcriu aici.

Digital Parents Talks SOLONARIA.ro

Cum scriem texte bune? Cu viață și culoare, după ce ne hotărâm pentru cine și de ce scriem!”, în plus ”un text bun e un text rescris!” și, important!, ”uneori, și articolele despre noi necesită documentare!”, precizează Ana Maria Ciobanu.

În online puteți fi cine vreți voi”, dar, atenție! ”cel mai bun lucru pe care îl aveți trebuie pus în cea mai bună lumină, cu cei mai puțini bani!”, spune Robert Marooni.

Și dacă e vorba de Public Speaking: nu atacăm oameni și nici idei, nu mințim și evităm să fim plați!”, ne recomandă Cristina Oțel.

Digital Parents Talks ed 16

Când vine vorba de antreprenoriat și, eventual, a face bani din blog -”Nu testa niciodată adâncimea apei cu ambele picioare!”, avertizează Adrian Asoltanie. Și încă un lucru interesant a mai spus Adrian: ”Dacă un hobby îți ocupă mai mult de 10% din timp, înseamnă că trebuie monetizat. Ar trebui să obții bani făcând ceea ce îți place.”

Iar fetele care fac blogging cam de când s-a inventat internetul (în România) – Bogdana și Andreea, spun că e important ca fiecare să-și găsească punctul forte și să-l comunice. Să se nișeze. Să se diferențieze. În România nu se poate trăi doar din blogging!și e bine ca, pe lângă contractele plătite, să ne implicăm în diverse activități conexe: organizare sau moderare evenimente și workshop-uri, PR, consultanță, fotografie etc.

#DigitalParentsTalks 2 ani are

Și-aș mai avea ceva de precizat: #DigitalParentsTaks este un concept #ParentingPR care aduce valoare și informare în nișa de bloggeri părinți.

Și… la final, poză de grup, cu toată gașca veselă! M-ați identificat? Fix în mijloc, rândul doi. 🙂

#DigitalParentsTalks 2 ani are!La muuuulți ani, Digital Parents Talks și la cât mai multe ediții minunate!!!

Sponsor principal: Lidl Romania. Parteneri: Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, Cofetaria Flavours.

Foto: Mihai Răitaru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *