3 strategii prin care-ți poți păstra motivația de a face sport
Beauty

3 strategii prin care-ți poți păstra motivația de a face sport

Vara a trecut, la fel și concediul. În mod firesc, s-a instalat starea de melancolie. Și parcă a dispărut și motivația de a face sport. Într-adevăr, reîntoarcerea la o activitate solicitantă, precum sportul, după o perioadă destul de lungă de vacanță, poate deveni dificilă dacă nu ai parte de o motivație puternică.

Life Care propune o listă cu 3 strategii care ne pot motiva să facem mişcare atunci când nu avem chef de sport. Iată-le:

  1. Gândește-te la relaxarea de după

Activitatea fizică îți insuflă o stare de bine și, paradoxal, îți oferă și mai multă energie decât aveai înainte. În loc să te concentrezi pe cât de greu ți se pare antrenamentul, este indicat să te gândești la cât de bine te vei simți și cât de satisfăcută vei fi când îl vei termina. Iar pentru un rezultat și mai bun, se poate folosi Power ROLL by Puterea Ursului® de la LifeCare.

3 strategii prin care-ți poți păstra motivația de a face sport

Special conceput pentru persoanele sportive, acest Power Roll se absoarbe rapid în piele, are o formulă concentrată, cu efect puternic de încălzire ce amelioreaza durerile musculare, contuziile și luxațiile ce pot apărea în urma efortului fizic, absorbindu-se foarte repede. Proprietățile sale antiinflamatorii, eliberează tensiunea musculară în urma sportului, iar datorită efectului de încălzire conferă o stare de relaxare și liniștire a zonelor afectate.

  1. Concentrează-te asupra scopului

Orice persoană interprinde fiecare activitate cu un anumit scop. În momentul în care te apuci de sport, îți setezi un rezultat la care vrei să ajungi. Fie îți dorești să scapi de câțiva centimetri în plus, fie vrei să îți tonifiezi mușchii sau chiar să pui masă musculară. Indiferent care este scopul tău, în momentele când vrei să renunți, oprește-te pentru o clipă și gândește-te la rezultatul pe care îl vei avea dacă vei continua să faci sport. Dacă ai îndeajunsă încredere în tine că vei reuși, cu siguranță, vei fi atât de motivat încât nu vei mai avea niciun moment de slăbiciune.

  1. Fă-ți un plan de atac

Pentru a rămâne motivată pentru o perioadă îndelungată, trebuie să fii organizat și să-ți stabilești din timp zilele și orele la care vei face sport, iar în acest fel, nu vei mai fi tentată să amâni motivând că în momentul acela ai ceva mai important de făcut. Nu! În acel moment tu trebuie să faci activitate fizică.

De asemenea, ține un jurnal de activitate în care să îți notezi fiecare antrenament pentru a constata evoluția și pentru a te motiva să-ți duci la bun sfârșit planul! Dacă însă apar dureri după sport, e recomandat să folosești Puterea Ursului® Gel cu plante BIO Kräuter®,recunoscut pentru efectul rapid de calmare a durerilor musculare și ale articulațiilor, crescând mobilitatea lor. Combinaţia specială de mentă, eucalipt, ginseng şi viţă-de-vie provenite din medii controlate biologic conferă efecte multiple cum ar fi calmarea şi reducerea inflamaţiilor, dar stimularea circulaţiei.

Poate că nu este ușor să-ți păstrezi motivația în a face sport, însă cu ambiție și perserverență nimic nu este imposibil!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *